27 March 2010

Install Garmin, Papago, MapKing, iGo8 etc pada Proton Lokatoo A903




Salam,

Proton membekalkan GPS mudah alih, Lokatoo A903 sebagai assesori tambahan kepada penjualan kenderaan mereka. Tetapi kebanyakkan pengguna Lokatoo berasa kurang puas hati dengan info peta digital original yang dibekalkan . Peta digital yang mereka bekalkan adalah sangat tidak lengkap untuk dibandingkan dengan peta digital yang dibekalkan oleh forum-forum bebas seperti Malaysia & Asean Free GPS Forum (MFM) dan Malsingmaps .

Saya percaya ramai pemilik GPS Proton Lokatoo A903 masih lagi tercari-cari bagaimanakah caranya untuk men'install' program GPS yang lain ke dalam Lokatoo A903 supaya mereka dapat menggunakan peta yang lengkap dari forum-forum yang dinyatakan di atas.

Untuk makluman anda, Lokatoo A903 menggunakan platform Windows CE 6. Ia adalah sejenis operating system untuk PDA dan Pocket PC. Jadi, anda boleh men'install' pelbagai aplikasi di dalam Lokatoo A903 anda.

And semua noleh lihat disini, pelbagai jenis PETA DIGITAL boleh dimuatkan kedalam Lokatoo A903 yang dibekalkan oleh Proton.

Jangan menyesal atau hanya sekadar menyimpannya. walaupun alat itu seperti tidak berguna, tetapi ada lagi kegunaannya yang kita tidak mengetahui.

PAPAGO dalam Lokatoo A903










No comments:

Post a Comment